2015年12月16日星期三

海逸皇宮大酒樓 @ 紅磡 ( 16-DEC-2015 )

我坐細表妹隔離   佢話唔食乳豬   我問點解   原來佢唔食皮   同埋只想食肉   咁就啱喇 
我叫佢比埋 d 皮比我   咁之後食炸子雞啦   佢又問我食唔食皮   我話只係乳豬皮同燒肉皮
  
                                         


咁我唔食乳鴿嘛   最細表妹食食下好驚咁問我係咪想食 d 皮呀 ?!   我話係咪玩嘢呀   咪講咗乳豬皮同燒肉皮囉   哈哈     





壽包當然唔小得啦   其實佢地叫咗個餐   再加多 8 隻乳鴿同干燒伊麵   不過乳豬全體   大蝦伊麵   干燒伊麵同楊洲炒飯都無影   已經遲開飯   唔好阻住啦   之後佢地後勁不繼   開始慢食   我先影咋   呵 


無諗過 7-up 有橙色出現   我成日以為係芬達橙汁呀


( 16-DEC-2015  WED )

今朝里奧大人上大陸   佢起身之後   我都醒醒地咁   再望下鐘都只係 6 點 50 分   但點都要瞓下囉   但其實我都係郁黎郁去  終於 7 點半鬧鐘響先起身   咁搞法早攰   嘩哈哈哈哈 ~

早餐食熱狗   食到無嘢想食   同埋呢幾日朝早好似無咩胃口   唔係咁想食嘢   但唔食又唔得   又無理由就咁飲杯奶茶家嘛   勁壞胃囉 ~

食食下見到 8 卦黎咗   之後我收到 whatsapp 話幫佢叫早餐   仲以為佢玩嘢   因為都黎咗啦   仲要我幫佢叫咩   但其實個訊息時間喺 5 分鐘之前   但係真係收唔到喎   奇怪 ~

咁傾下計啦   咁又玩緊 line   所以講嘢講到亂哂   明明想講用叉食通粉   點知講咗用通粉食叉   笑到佢痴呀   哈哈   我都覺好搞笑   但講嘅時候好順口架噃 ~~~~ 


菇場忙呀   d 嘢終於清咗 9 成   勁開心   唔駛成日心掛掛 ~

Lunch 出去一田買石斛   再買埋蜜棗同杞子   之後就買酸辣米線番菇場食喇 ~

$580/兩   買二送一 


蜜棗 $25 / 杞子 $32   做埋 member   好似正價有 9 折   


忙下又停一陣   之後又忙到放工 lu ~

今晚去紅磡呀   同埋阿姨舅父老表佢地慶祝婆婆生日   去到巴士站即有 5C   所有 6 點唔夠已經到紅磡   但我約咗剪髮表妹 6 點半喺紅磡等   咁自己周圍行下囉 ~

之後見到營多 Market   又走入去睇下嘢   又買下 d 醬料咁囉   話咁快又過咗半個鐘   呵 ~

NANG FAH 香酥紅蔥片 ( $18 )  
ABC 甜醬油 ( $9/2支 )   送支比家姐工人同媽咪工人


山竹牌肯德基香脆炸粉 ( $5 ) 
山竹牌 Redang 巴東醬料 ( $9/2包 )
田師傅馬來道地咖哩雞料 ( $29.9/2包 )


剪髮表妹 6 點 40 分都未到   原來佢喺銅鑼灣塞車   不過佢過多 10 分鐘都到 lu ~

仲以為得佢一個   點知見到姨丈舅父同大食表妹一齊黎   唔通黎接我地 ?!?!?!   驚   唔駛咁多人呀嘛 @@

我完全唔熟紅磡漁人碼頭果邊架   剪髮表妹又係唔識   仲話 whatsapp 個地圖比我睇   我話客氣喇   我唔識睇呢   哈哈 ~

去到酒樓   個個問家姐   喺邊喺邊   全程只聽到有人問家姐喺邊喺邊   喺邊喺邊   喺邊喺邊   丫   人都顛   食餐飯   唔駛咁囉 @@

我同佢地講話家姐叫佢地食先   估唔到細舅母真係想起菜   真係咁心急 ?!?!

不過原來最細表妹又未到   所以話等埋先喎 ~   

咁家姐一出隧道就打比我   我同剪髮表妹一齊出去接去   過馬路嘅時候見到最細表妹   捉埋佢一齊去接家姐   咁樣就唔覺家姐一個遲到   嘩哈哈哈哈 ~

最細表妹都話婆婆好心急   約佢朝早 8 點飲茶   佢 7 點 15 分已經打比佢   問佢起身未   最細表妹又係好錫婆婆   話本來想約 8 點半飲茶   但驚婆婆肚餓   所以寧願早 d 起身   約佢 8 點飲茶囉 ~

食到 9 點左右就走喇   剪髮表妹問我去唔去飲唔飲嘢   我話唔啦   好攰   想番屋企呀   之後我同家姐同埋最細表妹一齊行出去搭車 ~   

頭先舅母媽咪話佢朝朝沖凍水涼   就算好凍天氣   沖完熱水都會沖番個凍水   我聽見都凍   我怕熱   但就算天氣點熱   朝早最多都係沖暖水   凍水一定唔會 ~   

我細細過都知舅母媽咪食好多騎呢怪嘢   媽咪見過佢捉一隻四腳蛇定"嚴"蛇   就咁生吞落肚   同埋舅父話佢煲香腸湯   又會執街邊嘅蝸牛黎煲湯   所以我舅父勁驚飲佢 d 湯呢 ~
   
最搞笑係最細表妹都記得佢食 d 怪嘢   之後佢問做咩無黎 ?!?!   嚇啦   明明坐喺家姐隔離家嘛   不過可能家姐成日同剪髮表妹傾計   阻住咗佢方向   望唔到舅母媽咪呢   真係笑到我地死死下   好似講到我同家姐見到果 d 嘢咁   嘩哈哈哈哈 ~

一番到屋企就見到里奧大人食木瓜   又問我食唔食   但今晚我食喇   因為無咩食菜   食完就即沖涼   好鬼攰呀 ~

個里奧大人依家淘寶淘上癮   咁又係嘅   用我張八達通比錢   仲唔有仇報仇咩   無啦啦淘過卡片套   見佢今晚好細心咁分類 d 卡   我話你成本嘢都用唔哂架啦   你用前面   我用後面   唔好嘥咗   嘩哈哈哈哈   咩都要霸埋一份   呵 ~~~~~~~~~~

之後淘寶買架   好似 RMB17/個   勁抵呀   所以買個莎莉比家姐   今日晏晝再去番一田買石斛   個 sales 問我尋日係咪黎過   我話係   之後佢話再見我拎個電話   就肯定記得我尋日黎過呀   搞笑 


11 點半即瞓   好鬼凍呀   但唔想拎羽絨被   所以就舖張珊瑚絨毯喺床上面   當堂暖笠笠呢 ~

沒有留言:

發佈留言