2015年12月17日星期四

滷水拼盤 + 齋滷味 ( 外賣 ) ( 17-DEC-2015 )




里奧大人今日中午食剩嘅招牌炒飯   話想我試下咩叫招牌炒飯喎 @@   我覺得好奇怪囉   因為居然有豆豉鯪魚 @@   


( 17-DEC-2015  THU )

嘩   今朝凍呀   濕度仲只得 38%   如果我唔駛番工   我一定狂洗嘢   哈哈 ~

今日真係要着長袖衫喇   仲要帶條大披肩添呀   要好好保護條豬頸肉   攝一攝好易病架   黎緊多飯聚   唔可以病呢   呵 ~

早餐食奄列   唉   真係食到好悶   但又唔想搵新地方食   因為來來去去其實都係三文治囉 ~


菇場唔太忙   因為 system shot 咗   咁仲慘   一好番又係咁趕番之前 d 嘢 ~

Lunch time 唔餓   沖咗杯麥皮   因為諗住食完出街   點知食咗一啖   個胃即痛   但沖咗細半杯  唔好嘥   咁唯有慢慢慢慢咁食囉   食完都已經 1 點 10 分   咁唔出去 lu ~

媽咪 1 點半打黎話出院   感恩感恩   之後仲特登話我知腎科會再排期覆診   即係佢記得我上次發顛話佢唔記嘢   咁即係其實佢知我會嬲   但點解唔戒口呢 ?!  

個 system 仲係 shot   咁我可以 skype 傾計同 load 相   不過無啦啦個胃勁痛啦   抖唔到氣咁   之後痛到連背脊都痛埋   乜鬼事呀   嗚 ~

放工去 Taste 買嘢   之後即番屋企   今晚 Ogawa 送貨黎呢 ~ 

師傅  6 點 15 分到喇   Ogawa 門市 d 人講嘢完全離哂大譜   叫里奧大人將張單比師傅   所以里奧大人千叮萬囑話記得比師傅   點知師傅話張單記住 keep 一年   因為有保養   嘩   好在無比師傅啫   門市個女仔係咪想唔做呀   講嘢唔清唔楚   我覺得呢個女仔真係好不知所謂   里奧大人話如果唔係見我鍾意   唔會買添呀   仲有係個女仔知我地想快 d 要   話佢地有板車   叫我地可以自己推番屋企   大佬  27 kg 呀   成個細雪柜咁大   自己點推呀   真係信佢一成都死   呢 d 人做嘢真係完全無 heart   妳呢刻係做 sales   但當妳做番客人身份   妳會點諗呢下 ?! 


收完貨就開機洗衫   之後再熨衫   里奧大人 6 點 45 分放工   我要等埋佢番黎先可以煮飯   因為佢 lunch 食唔哂盒炒飯   留番今晚食呢 ~

佢一番到黎話頭先喺商場撻生魚呀   個 pat pat 有 d 痛   我問佢有無人扶佢起身   佢話無啦   佢跌完之後就即刻一個鯉魚大翻身就即走   話跌倒好樣衰呀   仲唔即走咩   哈哈 ~  

是日懶餐 - 滷水拼盤 + 齋滷味 ( 外賣 ) 

滷水拼盤 - 突然間好想食豬耳   不過呢盒嘢有埋豬脷同豬頭肉   其實我只係食哂 d 豬耳   豬脷就切粒炒飯   但我其實唔食豬脷架   但唔想嘥囉   下次都係唔買呢盒嘢   好驚   哈哈 ~ 

齋滷味 - 又係突然好想食酸齋   所以又買黎食下喇    咁之前剩番 d 粟米   又淥埋 2 條黎食   所以今晚呢餐完全唔知點咁   哈 ~

搞掂哂就沖涼   之後按摩   再睇下雜誌   11 點瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 早二笠..早呀! 今日都好似幾DRY,但超好陽光very good
    我個咀仔爆晒擦,唔知係咪早幾日講得野多又飲少水(哈哈)
    笠媽終於出院+用心記住就好啦,自己身體黎ma..受苦咪又係自己辛苦
    小奧做咩跣親咁論盡架! 話時話..依家d人真係唔會上前幫人
    早年阿喂跣樓梯朽柴..痛到坐係道好耐,d人係望但無問有無事囉
    依間野真係好唔掂,請d人又唔pro..講d又唔講d
    信佢地一成,真係雙目會失別~係咁..bye bye你條豬尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 午四笠..哈哈 個名唔知係好定唔好 嘩哈哈哈哈
      (好在唔係朝早覆妳 如果唔係就叫....呵)
      妳咀仔爆拆事小 我爛臉事大啊 唔夠瞓即爛臉 嗚嗚嗚嗚 ~
      媽咪其實唔係唔記嘢 只係記D自己鍾意嘅嘢 是但佢啦 ~
      小奧話商場入面有人整跌咗杯雪糕 D 雪糕溶哂 所以睇唔到
      D 人就賤啦 跌咗就執番起啦 好鬼危險家嘛 ~
      記得妳講過阿喂朽柴單嘢 其實一個人無啦啦坐喺度都知有事發生啦
      不過依家 D 人真係好冷漠 可以見得太多呃人嘢啦 ~~~~
      呢間嘢真係完全唔掂 好在我知係咁
      唔係以為妳講漏嘢 係咪先?!
      推銷手法真係嚴重有問題 下次都係買番阿嬋或阿濤算喇 ~
      係咁 BYE BYE 妳條雞毛尾 ~~~~~~

      刪除
  2. 佢一番到黎話頭先喺商場撻生魚呀 個 pat pat 有 d 痛-即刻一個鯉魚大翻身就即走 話跌倒好樣衰呀娃哈哈,笑死我啊! 鯉魚奥,身手相当敏捷~ 不像我,跌倒好9都起不来~~还要是下雨天,劲狼狈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然佢跌親 但好感恩無整傷腰骨咋 真係比佢嚇死 ~
      落雨天真係仲更加要小心 要提步行架 唔係好易跣親呢 ~~~~

      刪除