2015年12月2日星期三

稻香 @ 九龍灣 ( 2-DEC-2015 )

隻乳豬碟勁大隻


BB 乳豬 ( 半隻 ) $148 - 都幾好味 


龍躉兩味 $ 119



豉椒涼瓜炒牛肉 ( $68 )


七味豆腐 ( $28 )



小參雞   個名好得意   哈哈 


( 2-DEC-2015  WED )

今朝里奧大人上大陸   所以我又醒一醒再瞓   因為我要提佢帶參蜜   驚佢唔記得呢 ~

早餐食奄列餐   好鬼飽添 ~


菇場仍然忙   不過咁都好嘅   時間過得勁快 ~

Lunch 出去食   再行埋超市就番菇場喇   今日好似好熱咁   都 12 月啦   仲可以着緊短袖   以前鍾意聖誕假期去熱帶地方旅行   遲多幾年都應該唔駛架喇   應該會越黎越熱 ~~~~~~~~


做呀做   清咗一半   仲剩一半   有排搞 ~

唔知做乜鬼   又有胃酸倒流嘅感覺   成日抖唔到氣咁   唔通頭先食艇仔粥難消化 ?!   

放工即走 lu   今晚同媽咪去稻香食飯   佢地實早 d   所以我都早 d 去稻香 lu ~

6 點唔夠去到啦   無耐媽咪都到喇   媽咪煲咗冬瓜水   又買咗鯧魚同臘味比我   所以我拎番哂上屋企先 ~

里奧大人今日跟客番香港   所以可以黎食飯   我一上屋企   原來佢都啱啱番屋企放低嘢   咁我換埋對波鞋   之後就一齊落樓呢 ~

家姐 6 點 45 分都到咗   食到差唔多 8 點就走喇 ~

里奧大人上屋企先   我就送媽咪同家姐搭巴士   之後再去徑步   今晚徑咗 25 分鐘咋   因為好鬼攰   想番屋企沖涼休息 ~

沖埋涼就睇下雜誌   里奧大人 9 點 55 分已經入房瞓   其實我都想瞓   不過又好似太早咁   所以我頂到 10 點 25 分都瞓喇    呵 ~

2 則留言:

  1. 稻笠..我覺得依家稻香D野食好左好多~都幾好味
    隻豬碟真係超巨~其實駛咩咁大隻碗..影到隻豬仲少份量(真係豬!)
    邪呀..我近年又係成日抖唔到氣~即係連食野都要抖大氣呢
    我唔知係唔夠氣定咩? 依家都仲係咁! 如果有胃酸倒流自己要小心D啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬笠 祝妳冬至快樂 ~~
      無錯 我都覺依家稻香食晚飯好食好多 下次稻香見 哈
      朝日又平 飲幾支都唔肉赤 ~
      我都覺隻豬碟太巨 咁顯得隻豬更細
      家姐話係要比人知真係半隻豬 但我話中間拎起幾嚿妳都唔知啦 係咪先 ~
      胃唔舒服真係好難頂 妳都要小心 d 呀笠 ~
      我胃酸倒流情況其實已經好耐架喇 不過我好驚照胃鏡呀 嗚 ~

      刪除