2015年12月8日星期二

唐記 ( 外賣 ) ( 8-DEC-2015 )


( 8-DEC-2015  TUE )

今朝 8 點半起身   沖涼之後   個肚又有 d 痛   可能番工緊張 ~

咁打的啦   個的士司機以為成條馬路係佢自己   我問佢做咩停喺上斜路位置   之後無啦啦 u-turn 番去落斜路位   佢話行錯路喎 @@      

買埋奶茶同腿治   做咗一個鐘覺得都係唔多掂   所以即同西瓜請病假   即打的番屋企   咁順便換埋張醫生紙先番屋企   唔係又心掛掛 ~ 

番到屋企即沖涼   之後瞓喇 ~

1 點幾收到平安鐘電話   話復康姑娘睇媽咪嘅時候   覺得佢心跳好快   同埋話媽咪唔舒服   所以要入院喇   之後家姐再 whatsapp 我資料   我睇完都即瞓   我都仲係唔舒服 ~

瞓到 5 點   個肚終於唔痛喇   不過我唔探媽咪喇 ~

里奧大人 7 點放工   我勁想食山竹牛肉   所以叫佢去唐記買嘢番黎食呢   自己我有次話好鍾意食唐記嘅包   里奧大人次次都問我食唔食   我話唔食   佢係都要買  驚我突然間話想食   不過之後佢食嘅時候   再問我食唔食   我會發脾氣話唔食架   已經唔係咁舒服嘛   仲問問問   唔得咁囉 ~

食完抖陣就沖涼喇   睇下報紙   11 點瞓   但無啦啦個肚又肚   不過唔係扯住果 d   我可以接受   但知道唔會好快唔痛囉   唉 ~

沒有留言:

發佈留言