2015年12月20日星期日

台灣麵 @ 佐敦 ( 20-DEC-2015 )

紅油抄手 - 唔掂囉   唔熱   我覺得係凍添呀   好在唔係唔熟啫  


芝麻手撕雞 + 滷水腎片湯拉麵 ( 擔擔湯 )


酥炸花枝丸酸辣湯拉麵 


( 20-DEC-2015  SUN )

今朝我 9 點都自己醒咗   所以即開機洗衫   之後刷牙洗臉   睇下雜誌等里奧大人起身呢   今日番教會   佢 9 點 45 分都要起身架喇 ~

佢話尋晚半夜起咗身   個胃唔係咁舒服   可以飲咗 d 紅酒   我話杯幾咋喎   真係唔講以為你飲哂成箱咁 @@

佢刷牙洗臉嘅時候   我都落太興攞位食早餐喇   因為 10 點前無咁多人呢 ~



食完就番屋企沖涼   抖陣就番教會喇   今日崇拜完之後要開會   所以里奧大人就番屋企拎遮   我開咗 20 分鐘就搞掂喇   之後同里奧大人去食嘢再去深水埗   因為佢親戚受浸   浸完都起碼 4 點   所以一定要食 d 嘢先囉 ~

里奧大人食水餃河   咁我話加碟菜比我就 ok   因為我真係食唔落呢    


2 點半開始   4 點完畢   影埋相就跟 2 姑奶車去佐敦   呵呵 ~

行咗陣廟街   到我勁肚餓喇   我勁想食韓國炸雞   但里奧大人唔食   我又食唔到半隻咁多   所以最後去食台灣麵啦唯有 ~

今晚 5 點 15 分食早飯   仲可以係下午茶時間   勁正   哈哈 ~

食完就去千齊買洗頭水   之後搭小巴番屋企   估唔到要等   唔記得等咗幾耐喇   可能等咗 15 分鐘   但無理由轉番搭地鐵家嘛   呢 d 好邪   一走就即有小巴架 ~



去埋東海堂訂蛋糕就番屋企喇   飲埋湯就沖涼 lu ~


今日勁攰咁   所以睇多陣雜誌   11 點唔夠就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言