2015年12月29日星期二

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 29-DEC-2015 )

薑蔥魚雲煲 - 好鬼鹹   所以媽咪之後話食多嚿   我唔比佢食   之後佢話浸水   我話油林林浸水   咁食黎做咩呢 ?! 


灼海蝦 ( 12 兩 ) - 都幾大隻   同埋好彈牙


貴妃雞 ( 半隻 )


( 29-DEC-2015  TUE )

嘩   好攰呀   完全唔想起身番工呀   哈 ~

今朝遲咗出門口   真係遲 5 分鐘就唔同世界架喇   度度都好鬼多人咁   所以今朝一定係食三文治   最緊要快呢 ~


菇場所有大粒唔喺度   加上唔太忙   感覺上可以抖下   同埋我真係頭重重   塊臉又敏感   搞到我都無咩心機囉 ~

Lunch time 食超米算喇   之後阿齋問我出唔出街   我話唔想出街   佢話勁唔似我呀   因為我平時成日話出去行下呢   哈 ~

3 點左右頂唔順   咁沖杯齋啡飲啦   苦鬼到呢   真係飲中藥都無咁苦呀   所以我成個人醒哂啦 ~~~~~~

放工去媽咪屋企分藥   之後媽咪同我講話叫家姐唔好番屋企   直接去客家好棧   我話咩客家好棧呀 ?!   妳叫分藥所以去嘉華嘛   之後媽咪話唔記得   我咪慶囉   話佢成日坐   又懶   記下嘢啦   唔好乜都旨意工人   就算依家分完藥   妳自己都要睇下係咩藥   唔係人比妳就食   做下運動   血氣好之餘   妳個腦都清醒 d 啦   其實我依家對媽咪已經無耐性   我覺得好多嘢應做唔做   唔應做就特登去做   同埋我話我依家唔會理妳架喇   妳鍾意點就點   我費事煩   所以工人同我講媽咪點點點   我都話是但佢啦   佢鍾意點咪點囉   工人係好無奈架   但我真係唔想次次見親媽咪都好勞氣   反正話咗又唔聽   我真係唔需要知道妳點囉 ~


媽咪話個鼻哥好痛   之後工人話佢晚晚飲個椰青   話好口渴   咁我即上網睇   如果飲得太多都會燥熱   咁妳 d 咪自己攞黎衰囉   飲唔係問題   妳都無理由晚晚飲啦   飲水係口淡淡   但成日飲 d 甜嘢都唔好啦   一陣糖尿病翻發就煩   但佢咁都唔驚   我都無辦法   之後佢叫我唔好掂佢鼻哥   我話鬼得閒掂妳咩   因為平時如果佢唔舒服   我實摸下有咩事   依家唔會架喇   我懶得理 lu ~

去到酒樓無耐   家姐都到 lu   原來已經 7 點幾 ~~~~

家姐話同事比佢食   佢留番比我食


食完就同家姐行一陣   佢成日都搵利口樂   之後我話買比佢   佢又話唔要   我話佢成日講   一定係想食   不過要排隊   所以我唔買住喇   想番媽咪屋企先 ~

肌研透明質酸潔面乳 ($79)   75 折之後   只係 $59.25   所以即買   咁啱屋企支潔面乳差唔多用完呢      


坐多陣都 9 點喇   咁拎埋生果同西洋菜湯就走喇 ~

我同家姐講話我依家唔會勞氣   家姐都話勞氣都無用   仲話媽咪成日講大話   明明飲茶咪飲茶囉   又呃人唔知食咩   最衰係講又唔聽   聽話都好   所以我地話是鬼但佢啦   唔係一個人做事   兩個人激氣   唔化算   我無理由真係每星期都激氣一次家嘛   我驚我好快死   我前排好擔心媽咪   又好激氣   真係甩咗好多頭髮   大佬呀   頭髮已經唔多   真係好驚甩鬼哂囉   所以我要學識放手   最緊要比媽咪知道   妳已經唔會令到我緊張妳   一齊嘅所有嘢   係妳自己攞黎   唔係我冷血   而係我要做嘅已經做凸   呢半年我個心好攰好攰   我都需要抖抖呢 ~

里奧大人今晚 8 點先放工   所以佢番黎屋企無耐   我都番到   佢仲話我早添   哈 ~

擺好哂生果同湯入雪柜就開機洗衫   之後即沖涼 ~

諗住熄電視同里奧大人傾 d 嘢   點知佢又唔知放咗個 remote 喺邊   搵咗 5 分鐘   我覺得佢真係好煩   成日 d 嘢周圍擺   所以如果我見到   我都唔會同佢講   由佢自己慢慢搵   其實我最想佢搵唔到   呢 d 係一個教訓   大佬   今晚心情已經唔好   仲咁樣   真係想爆粗   所以之後都唔
想同佢講嘢   覺得佢好很煩   已經唔係第一次整唔見 remote ~~~~

我整好哂表表 d 手信就抖陣   之後阿仔打黎教我玩 Pokopang   又傾咗半個鐘   佢話佢之前 dl 太多 game 拎 free coins   所以唔知係咪電話中咗毒   佢話間唔中同朋友傾電話   個電話無啦啦會發出嘭聲   嚇鬼死佢   但我覺得好搞笑呀   哈哈 ~

晾埋衫   抖陣   差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言