2015年12月31日星期四

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 31-DEC-2015 )

鐵板吉列咖哩豬扒定食 ( $65 ) - 吉列豬扒煮哂 d 咖哩味   完全唔脆啦   所以變咗好難食 


野菜豚肉湯 ( 細 ) - 食咗呢間幾次   但原來每 set 都有個豚肉湯架   但點解無之前比我地嘅 ?!?!   不唔就算佢有   我都唔會要   因為蘿蔔同豬肉口感係霉嘅   我飲咗 2 啖   真係頂唔信   無辦法再飲落去 @@  


吉列豬柳泡菜湯烏冬鍋 ( $69 ) - 呢個湯烏冬好食架   熱辣辣   但我晏畫食完酸辣米線   所以夜晚唔想食濕嘢   哈 



綠茶好立克 ( +$10 )


( 31-DEC-2015  THU )

尋晚 feel 到有人幫我冚被   仲以為發緊夢   原來真係里奧大人幫我冚被   佢話覺得凍咗喎   咁半夜真係凍咗嘅   因為我記得我發夢同人講話有冚住係幾咁舒服溫暖呢   嘩   究竟係夢定現實黎架 @@

woo   話咁快就過咗一年   我尋晚先同里奧大人講   番埋聽日   星期五又放假   上星期又係星期五放假   但我覺得好似前日放完咁咋噃 ~~~~

今朝凍咗   但又有陽光   呢 d 天氣真係超級勁舒服呢 ~

8 點半家姐打黎   話聯合醫院打比佢   嚇死佢   但佢咁講   我都比佢嚇死啦   原來係果次媽咪出院比漏藥   叫媽咪攞番   但媽咪又唔開電話   好在工人聽到電話咋   所以食完早餐就同媽咪一齊去醫院拎番 d 藥   晨早流流又要我激氣   媽咪係用平安手機黎   有咩事一按制就知道佢位置   呢樣嘢係好緊要   但成日又唔帶電話   咁有咩意思呢 ?!   之後我又同家姐講話真係都費鬼事理佢 ~


咁阿姐知我傾緊電話   所以唔問我食咩   但都 8 點 37 分喇   要叫早餐喇   咁我叫家姐等陣   我叫咗早餐先   之後我叫完早餐   佢即問我食咩   我話正常應該妳係會繼續講落去   唔係問人食咩囉   又問八卦黎唔黎   邪到問完即刻收到八卦 whatsapp 叫我幫佢叫定早餐 @@ 

菇場忙咗陣就可以 hea 過   呵 ~

12 點半收到 email 通知放 4 點   超勁開心呀   所以要買酸辣米線慶祝   哈 ~


本來諗住送表表機架   不過佢 6 點半先到機場   咁唔送喇   同埋佢唔想我地咁趕   加上佢地一陣 check in 又要排隊   可能真係連計都傾唔到   咁仲慘   哈哈   咁唯有下次再見啦   希望可以好快見到呢 ~~~~~~

4 點即走   里奧大人 2 點半去太子見客   所以佢 4 點鐘都番到屋企 lu ~

2015 年圓滿結束


我諗住熨埋 3 機衫啦   熨咗幾件   個熨斗無啦啦又漏水   肯定係壞啦   今年一月買咋喎   諗住八百幾蚊會襟用啦   點知一年唔夠已經壞   所以以後唔用 Tefal 呢隻牌字呀   對佢實在太無信心喇 ~

飲埋湯就抖陣   之後睇下雜誌 hea 過   唔錯唔錯   哈 ~     


尋日特登再買比表表嘅零食   但我真係食唔到咁多   所以要分比人呢  


6 點半出去食飯   之後里奧大人話要食雪糕   話頭先個泡菜烏冬好辣喎 ~~~~

着綠色衫食綠茶雪糕特別好味 d 咁呢   哈 


食完去德福行陣   里奧大人買咗 2 對 Florsheim 嘅皮鞋 ( $1,360 + $1,480 )   折上折再減 $100   所以只係 $1,973   都算抵呀   咁之後再去買埋埋熨斗就番屋企喇 ~

喺豐澤買嘅   $738   希望襟用啦 


番到屋企即沖涼   之後熨番 3 機衫   熨完就預備心情等倒數喇 ~

唔想用神睇雜誌   但又驚瞓鬼着   所以開電視睇   點知仲悶   嘩哈哈哈 ~

11 點開始半同 mi line 傾計   因為個人開始呆呆地喇   哈哈   同埋我同佢其實都已經好鬼眼瞓   哈哈   但點都要頂住   所以話一倒數完就即瞓呀 ~~~~

本來話等埋阿表安全到埗先瞓   但對唔住   真係頂唔到   嘩哈哈哈哈 ~

一到 12 點就收到好多 msg   覆埋睇埋都 12 點幾   好鬼攰呀   覆完即瞓喇 ~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 攰笠! 諗起依晚真係勁眼瞓呀~衰在坐住line無野做ma
    唔係郁下都會好d~我都係用philips熨頭~之前有個fd做promoter
    問佢熨頭邊隻好都介紹依個牌子~講開都用左差不多10年啦!唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 超攰笠 嘩哈哈哈哈~~~~
      無錯 諗起呢晚真係堅眼瞓囉 好在line下咋 唔係真係會瞓着~~~~~~
      勁呀妳 熨斗用10年 不過以前d嘢真係好襟用囉
      同埋我覺得妳好愛錫d家電 所以先用得咁耐~~
      我都希望用到10年 哈~~~~

      刪除